مدیر عامل سوزش ادرار و درد پشت مبتلا به نفروپاتی IgA در
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مدیر عامل سوزش ادرار و درد پشت مبتلا به نفروپاتی IgA در

کلیه واقع در منطقه کمر مسئول برای تولید ادرار، ادرار و پس از آن از طریق دستگاه ادراری تخلیه می باشد. بنابراین، بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در ممکن است سوزش ادرار و درد پشت. چه چیزی باعث این دو علائم؟ چگونه که مسئولیت رسیدگی به؟

چرا بیماران IgA نفروپاتی دفع ادرار و درد پشت سوزش؟

هنگامی که هر دو از این مشکلات به طور همزمان رخ می دهد، آن است که به احتمال زیاد به فاش کردن سنگ کلیه یا عفونت های دستگاه ادراری. برای نفروپاتی IgA در، عفونت ادراری شایع تر از سنگ کلیه است.

از یک طرف، نفروپاتی IgA در یکی از نتایج حاصل از سیستم ایمنی غیر طبیعی است که باعث بیماران با خطر بالای عفونت، عفونت های تنفسی فوقانی و به خصوص عفونت های دستگاه ادراری است. علاوه بر این، برای مدیریت نفروپاتی IgA در، بیماران ممکن است نیاز به استروئید و یا داروهای سرکوب کننده ایمنی، به عنوان هر دو آنها از طریق کار تضعیف سیستم ایمنی بدن شما. بنابراین، این عامل یکی دیگر از عفونتهای دستگاه ادراری است.

همانطور که برای سنگ های کلیه، معمولا توسط رسوبات کلسیم یا اسید اوریک در بدن ایجاد می شود. هنگامی که کلیه ها توسط نفروپاتی IgA در آسیب دیده، مقادیر بیش از حد اگزالات کلسیم و اسید اوریک دارند احتمال بیشتری برای تجمع در بدن و در نتیجه سنگ کلیه.

چگونه برای مدیریت این دو مشکل برای نفروپاتی IgA در؟

درمان موثر باید از درمان علت مستقیم آغاز شود، بنابراین بیماران باید اول به علت زمینه ای را تشخیص دهد. اگر سوزش ادرار و درد پشت توسط عفونت های دستگاه ادراری ایجاد می شود، بیماران باید آب بیشتری بنوشید و آنتی بیوتیک ها در صورت لزوم. اگر سنگ کلیه به علت است، بیماران باید تحت عمل جراحی یا طب سنتی چین برای برداشتن سنگ کلیه به موقع داشته باشد.

علاوه بر این، بیماران نیاز به برخی از درمانها برای درمان ریشه نفروپاتی IgA نداشتند. در حال حاضر، ساقه و سلول های پزشکی Osmotherapy طب میکرو چینی برای درمان موثر نفروپاتی IgA در استفاده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها، شما می توانید دکتر را آنلاین مشورت کنید.





:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA در، سوزش ادرار و درد پشت، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: